mercredi 23 septembre 2009

Un cuvant de binevenit pentru iubitorii (iubitoarele) de crochete si andrele

M-am hotarat sa fac acest blog in doua limbi (franceza si romana) pentru ca eu sunt de origine romana si m-am gandit ca nu poate sa fie decat un plus,  asa o sa reusim impreuna sa schimbam cat mai multe informatii (modele, idei ..) cu cat mai multe iubitoare de crochet si / sau andrele.
Sa ma prezint, ma numesc Raluca, am 33 ani si sunt o mamica fericita, am doi ingerasi, un baietel de 3 ani si 6 luni si o fetita de numai 7 luni.
De fapt ei mi-au redat gustul de a tricota si de a crocheta hainute pentru copii in special.
Astept cu nerabdare primele mesaje din partea voastra, puteti sa propuneti modele de tricotat sau de crochetat atat pentru cei mici cat si pentru cei mai mari.
Si eu la randul meu va voi propune modelele mele.
Multumesc tuturor celor care vor participa la dezvolatarea blogului meu (si al vostru de asemeni).

2 commentaires:

  1. Bonjour,

    Magnifique le bonnet no 1 avec la fleur bravo, je suis entrain d'essayer de le faire mais au 17ème tours j'ai un problème de compréhension, je ne comprends pas : 3 demi brides, 1 m en l'air 3 demi bides dans le même trou ça c ok, mais ensuite : vous piquez toutes les db sont dans une seule bride après avoir laissé 2 bs vous piquez dans la 3ème, vous laissez encore un espace de 2 bs, fait une ms et ainsi de suite jusqu'a la fin du tour. Là je comprends pas, merci pour vos explications, meilleures salutations depuis la Suisse et encore Bravo pour ce magnifique bonnet.

    RépondreSupprimer